lørdag den 1. november 2008

Lørdag...

Jeg var træt da Aske mente at dagen skulle tage sin begyndelse, og da Kim prøvede at lokke ham ind i stuen så jeg kunne få sovet lidt, blev han så ked af det... Alle mand op og i tøjet og så tog vi i zoo.
Havde et par super hyggelige og dejlige timer derinde hvor vi bare slentrede rundt, kiggede på dyr, spiste lidt brød, krammede en masse og kørt i jeep.
Aske faldt i søvn på vej hjem og forsigtigt fik vi ham listet ind i seng og ud af flyverdragt - en lille ammetår og sandelig om drengen ikke sov videre :o) Jeg skyndte at benytte mig af muligheden og lagde mig ved siden af ham og vågnede 1½ time senere dejlig udhvilet og klar til noget frokost. Aske sov videre og først efter næsten 4 timer vågnede han! Total syret og vildt at den lille mand sov så længe (det lader til at det er rekordernes tid for tiden...) Kim og jeg fik i mellemtiden spist frokost, sankket og bare kærestehygget lidt, hvilket ellers ikke sker alt for ofte her på matriklen.
Resten af dagen er gået med at læse bøger, lege med dyr, bygge legotårne (hvilket Aske helt selv kan nu!), lave pizza og i den grad hygge. Nu kan jeg høre lidt host inde fra senge, så jeg må hellere smutte ind til mine drenge, så jeg måske også kan være lidt frisk i morgen...
Det har været en noget nær perfekt lørdag i dag!

1 kommentar:

Anonym sagde ...

Hvor er det skønt med sådan nogle stjernestunder,håber der kommer mange flere af dem.Bare det man selv er uhvilet,gør alting nemmere.Rigtig god dag til jer kære3.mor