onsdag den 28. januar 2009

Et mini pip

Pyha, vaskemaskinen kører på fuld drøn, lister er skrevet, tasker så småt pakket og nu er det lige tid til et lille pip herfra inden vi i morgen tager i sommerhus og holder lang weekend. Jeg synes de sidste 2 uger er revet ud af kalenderen, dels pga. sygdom og dels - hmm ja nok bare en hverdag med masser at se til, en aftenputning der igen engang er blevet ændret på, noget arbejde der til tider kræver lige vel meget og så nok bare lidt generel underskud på kontoen. I morgen tager vi på forlænget weekend på Møn og nøøøøøøøøøøøøj hvor jeg glæder mig. Lige nu er jeg temmelig stresset over alt det der mangler at være styr på og jeg har mest lyst til bare at smide mig i sofaen med mit strikketøj. Hvorfor er det lige at Kim bare tager det hele med ophøjet sindsro mens jeg render forvirret rundt og smider ting i tasker, skriver lister, mikser brødblandinger, vasker tøj og alligevel tænker at jeg har glemt mindst 37 ting?? Glæder mig til den dag hvor jeg også bare kan lade tingene ske og så regne med at menneskerne omkring mig har styr på det nødvendige og at resten så løser sig hen ad vejen. Det mest fjollede ved det er faktisk, at jeg ved at når jeg først sidder i bilen på motorvejen, så ånder jeg lettet op og glæder mig 100 % til en dejlig weekend, som vi skal tilbringe sammen med familien Sloth Wengel.
God weekend!

4 kommentarer:

Anonym sagde ...

Halloj familien Borup
Vil bare lige sige hej herfra Thailand. Dejligt at vide at paa trods af at man glemmer mangt og meget saa gaar dagen alligevel....og som regel rigtig godt endda.
Haaber at jeres tur til Moon kommer til at gaa med snak, hygge og leg.
kh Mor/bedste og Connie/moster
ps naturligvis har vi det rigtig godt.

Tine sagde ...

Åh, Dani, jeg håber I får en skøn weekend, med masser af tid og ro. Og kommer hjem med energikontoen fyldt helt op :-)

Anja sagde ...

God tur - nyd det!

Anonym sagde ...

hej søster, håber at weekenden gik godt og du fik fyldt beholderen helt op. Knus