fredag den 2. januar 2009

Når man må nøjes...

Når jeg nu ikke sådan lige er til at overtale til at flytte ud på landet - sådan et landsted med frugtplantage og lidt frigående dyr, ja så må min kære mand nøjes med dyrke hvad der kan vokse i en spirekasse


Tilsyneladende har han grønne fingre, for første avl er allerede, her efter ganske få dage, høstet ;o) En masse lækre bønnespirer er det blevet til. Nu har han så kastet sig over andre grøntsager, så gad vist om det alligevel en dag ender med at vi bliver selvforsynende?!

Og så har jeg lige opdaget at jeg nu har rundet 100 indlæg - glæder mig allerede til at dele flere tanker med jer ;o)

4 kommentarer:

Anonym sagde ...

Hvor er du bare god Kim,jeg synes også det er morsomt at Aske er så interesseret,men han ligner jo sin far.Held og lykke med produktionen.Vi ses i morgen .knus

Anonym sagde ...

he he, ham din Kim er bare go, tænker at det er hans fine måde at fortælle og vise at han har grønne fingre. Knus og ja, måske bliver I selvforsynene en dag, når Kim får dig overtalt :-)

Anonym sagde ...

Hej da
Men hvordan går det med de såede frugt kerner?
Jeg er jo inviteret til at spise af høsten :-)
kh herfra

Falkemor sagde ...

Frugtkernerne er afgået ved døde. Måske fordi vi brugte jord fra haven - der er lagt nye frø til tørre, så planen er at han vil prøve igen, denne gang med noget købt jord ;o)