torsdag den 15. januar 2009

Netshopping...

En af de ting der er fulgt med mig i hvervet som mor, er netshopping. Det der med at gå i butikker er bare ikke det fedeste med et barn og faktisk gider jeg heller ikke bruge "Aske-tid" på det - vil meget hellere lege og lave hyggelige ting sammen.
Man kunne måske fristes til at tro, at det var godt for økonomien, men nøøøøøøøøøøøj hvor er jeg blevet glad for at shoppe på nettet. Det er lidt som juleaften når vi har været nede i døgnboksen og hente en stor kasse varer - også selvom det er mad ;o) Frugt/grønt har vi altid fået leveret til døren, tøj bestilles over nettet, bleer, bind og tja vel nærmest det meste af hvad vi køber bestilles på nettet. Jeg har kastet mig over strikketøjet igen og iiiiiih altså, at komme hjem til en lille kasse der står foran døren (tak søde postbud for ikke bare at efterlade en af de der irriterende sedler), åbne og se at den indeholder lækkert garn og de fedeste strikkepinde ;o) bedre end jul...

Wow og så lykkedes det mig faktisk næsten at skrive et helt blogindlæg uden at skrive om ham den lille lækre trold som huserer her ;o) han har det godt...

6 kommentarer:

Anonym sagde ...

ja men det er også hyggeligt og hører om din hverdag,dejligt at du stadig gider ,selv om mange andre ting er hyggelige.knus mor

Anonym sagde ...

Hej Søster
Ja, vi har nok nogle af de samme gener....da vi jo er søskende, men jeg tror ikke jeg har fået helt de samme shoppe gener som du er blevet "velsignet" med.
Lyder dejligt nemt for dig at gøre dine indkøb - så får jeg (eller venner) brug for et link, så ved vi hvem der kan skaffe os det :-)
kh Søster

Anonym sagde ...

ja det er skønt med det net ;0)

og ja, jeg har jo allerede fået glæde af at du baner vejen for links.
kh Birgit

Thediabloman sagde ...

Ja jeg vil da gerne høre hvor du shopper alt henne?

- Jonas -

Falkemor sagde ...

Kære Jonas
Fortæl du blot hvad du mangler, så skal jeg smide et link ;o) øhh altså ofrudsat at det er noget af det jeg "plejer" at købe og ikke et eller andet dybt nørdet ;o)

Anonym sagde ...

Hej
Hils Aske og sig at det var så fint at snakke med ham i telefonen.
Og så var hun jo super dygtig han sagde nemli "momo"
Så hils ham og giv ham et kys på panden fra mig.
kh den stolte moster