søndag den 4. januar 2009

På brandstation...

Askes absolut bedste julegave, blev indfriet i dag - et eksklusivt besøg på Tårnby Brandstation med personlig brandmand som guide - og ALT var tilladt! Vi måtte røre ved alle brandbilerne, kravle op i dem, pille på lygterne, kravle på stiger og hoppe på den dersens pude der er for enden af det der super seje brandmandsrør (som vi endda fik demonstreret...).
Det var simpelthen bare en fantastisk oplevelse, som vi takker tante T, Brian & Frigga for at dele med os. Der blev taget mange billeder og heldigvis også filmet en del, for både film og billeder er blevet set mange gange siden vi kom hjem.
Det var en overvældende og udmattende oplevelse, for Aske sov en god lur da vi kom hjem og i mellemtiden gik Kim og jeg så i gang med omrokering/omdekorering af stuen. Der er billeder af hvordan det spændte af, men de må komme en anden dag ;o) Faktisk har jeg også en masse billeder fra nytårsaften som jeg gerne vil dele - måske jeg bare snart skal smide en masse på hulter-til-bulter?!

5 kommentarer:

Anonym sagde ...

Kære Aske
hold da op, det er da helt fantastisk med sådan en oplevelse.

Ja, billeder hulter til bulter er ok :-)kan du bare sige til din mor

knus moster

Tine sagde ...

Sikke en fantastisk gave! Det ville jeg også gerne prøve...altså med børnene, naturligvis hø hø.

Hanne sagde ...

Sikke en skøn oplevelse! Mærkeligt at man kan blive bange for en julemand, men ikke en brandmand med bil, sirener og det hele...

Anonym sagde ...

Hvor er det bare nogle julegaver du har fået Aske,det var godt at kusine Friga var med.I er bare så skønne.Glæder mig meget til flere kik.Knus

Anja sagde ...

Nøøøj hvor sejt!