lørdag den 18. juli 2009

Aaah

Så siler regnen stille og roligt ned udenfor, alt i mens jeg sidder her i en sofa med fødderne oppe og den bærbare i skødet ;o) Aske ligger på loftet og sover og Kim ser tv/læser, lettere rastløs over at der vist ikke er udsigt til at kunne slå græs i dag. Formiddagen er gået med at plaske rundt i den lokale svømmehal, noget der i den grad er en yndet aktivitet for Aske. Han kaster sig frygtløs ud i bølgerne og var frisk på at prøve den store rutsjebane - jo jo en modig lille vandhund vi der har :o)
Vi har haft nogle rigtig dejlige dage her i Stensballe og omegn. Hygget en masse, leget med alt det skønne legetøj som huset er fyldt med, spillet bold i haven, besøgt den lokale rideskole flere gange, leget med husets kat, været en tur i Århs og ja bare virkelig nydt at være sammen uden at skulle en masse andet end lige præcis det vi har haft lyst til.
Kims ferie nærmer sig en ende og i morgen tager han hjem. Cøster/moster og Tobias kommer og dem skal vi så mødes med i Vejle og feriere lidt med dem. Der er udsigt til fuldt program de næste dage, men heldigvis er det hyggelige ting vi skal så det glæder jeg mig også til. Aske ved ikke hvad han har i vente, men jeg er sikker påa t han også får nogle skønne dage, om ikke andet så fordi moster er til stede ;o)
Jeg nyder at have ferie...
og så lige lidt billeder:

2 kommentarer:

mor sagde ...

Tak for hilsenen og fortsat god ferie

mor sagde ...

Tak for de skønne billeder jeg kan rigtig se I nyder det.Jeg er på fars da bloken er væk på min ,glæder mig til du laver den tilbage kære Connie