mandag den 6. juli 2009

Sverige

Så er vi hjemme igen efter 1 uge i Sverige. Vejret har været pragtfuldt (om end til tider en anelse varmt) og vi har i det hele taget haft en fuldstændig fantastisk tur.
Dagene er gået med at kaste sten, rigtig rigtig mange sten, i vand, bade, fange insekter, kigge på tissemyrer, lave mad på trangia, gå ture, opleve, hygge og være bare sammen. Tiden er til gengæld ikke gået med at sove. Aske mente at han ikke havde behov for mere søvn end Kim og jeg, så vi er gået i seng på samme tid om aftenen, hvilket godt kunne blive henad 23. Det har bestemt ikke ødelagt hans gode humør, for han har bare haft fuld knald på og været så sød og sjov når han med sine store bedende øjne kiggede op på os og sagde at vi skulle gå bare en lille tur mere ud i skoven, eller lige ned til søen og kaste en smule sten i vandet.
Jeg kunne skrive en hel masse om vores tur, som bare har været en rigtig god en af slagsen. Særligt må jeg fremhæve vildmarkscampen, som bestemt skal besøges igen... En del af alle herlighederne følger her på billeder...

6 kommentarer:

connie sagde ...

Ser helt fantastisk ud.
Glæder mig til at se hvordan sådan nogle feriefolk ser ud.
ses

søster, svigerinde og moster sagde ...

hej alle 3
det ser fantastisk ud, men ser jeg rigtigt at Aske ikke har redningsvest på?
Vi ses skønne familie, fortsat forrygende sommer.
knus
Birgit

Falkemor sagde ...

Og for dem der har brug for en oversættelse af vores rumænske "ven" kommer googles svar her: "Meget interesseret i det emne, du udstationeret, kiggede jeg på din blog og jeg kan lide, hvad jeg set, jeg var helt sikkert tilbage.
Goddag!"
Fnis

mor bedstemor sagde ...

Tak for historien og de skønne billeder,hvor er det dejlig.Men bedst er det alligevel at have jer her igen,fortsat god ferie

Hanne sagde ...

dejlig lille trold i havde med jer der - han ser ud til at nyde det!
Og så må i vist investere i en redningsvest - det ser ikke så godt ud at far sidder med en og sønnike uden...
Mange sommerknus herfra.

Tine sagde ...

Skønne billeder, Dani. Det ses at det har været hyggeligt :-)