søndag den 16. august 2009

Så er vi i gang igen

og puha, sikke en brat opvågning til hverdagen det har været...
Det har været en gølelsesmæssig rigtig hård uge at komme igennem. Aske har været rigtig ked af at skulle i vuggestue, og det har resulteret i en meget ukoncentreret arbejdsindsats, meget korte dage og rigtig mange tårer. Der er blevet tænkt mange tanker om alternative løsninger, men jeg er ikke kommet frem til en super holdbar og god løsning. jeg må bare sande, at Aske og jeg har det bedst når vi er sammen og så må vi forsøge klare de sidste 12 uger (vildt at det er hvad jeg har tilbage på arbejde ik?!) på bedste beskub og nyde eftermiddage og weekender ekstra meget.
Det gode er, at i hvert fald for Askes vedkommende, er de fleste tårer og ked af det stunder glemt når vi er sammen, så vi hygger os og har det rigtig rart når vi har fri.
Aske og Kim har været på tur i dag. Københavns Brandvæsen havde taget opstilling på rådhuspladsen, og det var bestemt et besøg værd :o)

3 kommentarer:

søster Birgit sagde ...

hej søster

synd at I skal igennem så mange tårer.
Dejligt at der kun er 12 uger tilbage inden I kan få lov til at gå hjemme og nyde hinanden.

Julie spurgte i dag hvornår du har termin? hm, ja det vidste jeg ikke men regnede med at det er engang i januar.

knus til jer alle 3

connie sagde ...

Halløj med jer.
Surt at alting ikke altid er lykke og ubekymrethed. Men når det sure kommer, så efterfølges det heldigvis af noget bedre :-)
Dejligt at far og søn havde en god dag i samvær med div. køretøjer med udrykning.
kh herfra
ps. glæder mig også til et par uger sammen med jer i varmen om 10 uger

mor sagde ...

Dejligt igen at hører fra jer.Ja vi må alle glædes over de timer der går godt mange kærlige knus herfra mor