søndag den 23. august 2009

sol, svømmehal, zoo...

Sikke en skøn weekend vi har haft. Faktisk føler jeg allerede den startede fredag, for der var vi til 6 års fødseldsg i Græsted - tillykke til Otto. Det var en skøn eftermiddag med masser af leg, grill, is, cykelture og mere leg :o)
Lørdag formiddag var vi ude at købe lidt nye aktiviteter. Nogen gange føler jeg mig lidt tung bagi, og målet var derfor at købe noget legetøj som er til lidt mere stille aktivitet - primært når jeg ikke orker at drøne rundt i hele lejligheden og lege hest, spille bold, hoppe i sengen eller lave togbaner som fylder hele stuen. Der blev indkøbt perler...
Efter en middagslur, skulle Aske lige vågne op - slående så stor ligheden er til faderen ;o)
Eftermiddagen tilbragte vi i svømmehallen og mens aftensmaden blev lavet, lavede i perleplader under stor koncentration
I dag har vi været i zoo. Selvom vi er der tit, er det lige skønt hver gang. Vi nyder denne plet lige midt i Kbh.
På et tidspunkt sagde Aske at han ville se heste, og da vi kom hen til dem, ville han så også ride på en. Jeg synes det var total modigt af ham og faktisk er jeg ikke en gang sikker på det havde været nødvendigt at jeg gik med, for han snakkede løs med pigen som trak hesten rundt. Lille store dreng.

5 kommentarer:

connie sagde ...

Halløj sikke en weekend
For at starte med det sidste først. Han ser da også meget stor ud, sådan når han sidder der på hesten. Godt han nu endelig fik en tur - turen med moster endte jo uden....
Lyder også som en god ide med mulighederne for nye aktiviteter. Jeg skal nok gå i samme tænkeboks så mor kan komme til at slappe af indimellem.
Og så glæder jeg mig iøvrigt rigtig meget til at vi skal slappe af i 2 uger sammen :-)
Måtte lige af med det!!

moster Birgit sagde ...

hej kære familie

Det lyder da forrygende med jeres weekend, I sikre jer da at den bliver brugt fuldt ud.

Den dreng bliver da nød til at skulle have en hest :0)

Knus og håber at se jer næste søndag?

Hanne sagde ...

forslag til hyggelige stilleaktiviteter til alderen - billedlotteri, at blive udstyret m saks og reklamer, en stor vandfyldt håndvask og et par kopper... God uge til jer.
H

mor sagde ...

Hvor er det skønt at følge jer,utroligt så megen energi I lægger for sådan en weekend.Mon I vil komme her på fredag,da vi jo tager på højskolen i week enden

Falkemor sagde ...

Tak Hanne for tips til andre aktiviteter - billedlotteri havde jeg slet ikke tænkt på, og ja en saks må indkøbes (har stået på listen længe)Vandaktiviteten er i fuld sving - dog kræver den lidt "efterarbejde" fra moderens side :o)
Og ja, der var vist lidt meget program på i weekenden, men vi hyggede os helt vildt med det og til gengæld lavede vi ikke andet end det jeg har skrevet - dvs. alt det hjemlige og kedelige stadig ligger urørt hen :o)