tirsdag den 25. maj 2010

After-pinse

De mange aktiviteter i pinsen har tæret på energidepoterne... Efter en morgen fuld af ked af det hed, fik jeg med møje og besvær ungerne i vognen for bare at gå en tur. Aske spurgte adskillige gange hvor vi var på vej hen og kunne vist ikke helt forstå at vi bare skulle gå en tur. Han syntes bestemt at vi skulle besøge nogen, meeeeeeeeen jeg synes faktisk at vi i dag bare trænger til at være os selv ;o) Mit mål med turen var at give alle lidt frisk luft og håbede at begge børn ville få noget søvn - begge dele lykkedes og nu sidder jeg så her foran skærmen og venter på de vågner. Forhåbentlig med smil på læben og lidt mere energi til resten af dagen...

4 kommentarer:

mor sagde ...

Hvor var det bare godt du fik den vogn.Håber at de begge er ved at være friske igen,glæder mig til samværet i morgen ,knus vi ses

søster Birgit sagde ...

hej søster, jeg kom til at smile over Askes spørgsmål om hvor I var på vej hen.

Jeg har selv en lignede histore fra da vores drenge var 2 og 4 :0)

connie sagde ...

Halløj
Tak for fotoet øverst på blokken.
De er bare fantastisk søde og dejlige

søster Birgit sagde ...

halli hallo,
skønt billede øverst - jeg måtte straks vise Helge det og tænkte, gad vide om de 2 drenge alligevel kommer til at ligne hinanden mere og mere :0)