torsdag den 6. maj 2010

Vi går til...

Ja altså i dag har vi været til behandling... Jeg har mega monster ondt i ryggen, så dagen startede med en tur til kiropraktor. Jeg var på briksen mens Kim gik rundt med 2 drenge i bidende kulde. Da jeg var færdig, kom jeg ud i bilen til 2 sovende børn - den ene puttede i viklen og den anden sad med tæppe op til hagen (hvad blev der lige af forråret????)
Hjem og vende, spise og så var det afsted til næste behandling. Toke skulle til zoneterapeut for anden gang, og så fik jeg da lige en tur der også ;o) Det er altså temmelig ubelejligt at hjemmepasse OG have lille baby når man ikke kan løfte, lege, endsige bevæge sig, så alle sejl bliver sat ind på at få mig på højkant igen.
På et tidspunkt siger Kim til Aske at det da er noget værre noget at "mor går til kiropraktor, Toke går til Zoneterapeut, hvad med os?" hvortil Aske svarer "vi går til gymnastik" ;o)

Dagen er faktisk, under de givne omstændigheder, gået meget godt. Aske synes det er meget mærkeligt at jeg ikke kan bære ham og at jeg ikke kan tumle rundt. I morges blev han meget bekymret og holdt mig i hånden da jeg meget besværet skulle fra sengen ind i stuen og jeg fik tilmed tæppe på. Senere er der kommet et par nedsmeltninger, og på et tidspunkt KUNNE han SIMPELTHEN ikke gå, fordi han havde OOOONDT i ryggen, men ellers er det gået ok.

4 kommentarer:

søster Birgit sagde ...

ja men dog søster - det er da ikke for godt. Hvis du har brug for hjælp så må du sige til. Jeg har jo eftermiddagene og aftenen hvor jeg ikke er på arbejde

mor sagde ...

Rigtig god bedring søde skat,du må bare sige til,vi er der jo bare knus far og mor

Anja sagde ...

Hahaha, Aske er bare den sødeste :)

Og rigtig god bedring!

Hanne sagde ...

Det lyder ubekvemt med sådan en ryg. God bedring! Måske du og Toke skulle med til gymnastik?...