fredag den 21. maj 2010

Trafik & karneval

Så fornemmer jeg sommer i luften og nøj hvor er det længe ventet...
Drengene og jeg gik afsted i morges med kurs mod trafiklegepladsen. Har ikke været der før, men det er bestemt ikke sidste gang vi sætter vores ben og cykelspor der, for det er nu et temmelig fint sted, hvor Aske gav den total gas ;o) Det er muligt at der fremover, på et tidspunkt, skal lidt trafiklæring ind over...

Bagefter gik vi over i fælledparken, altså der var vi jo egentlig i forvejen, men så en anden del af parken. Karnevallet skulle skydes i gang med børneoptog, og det skulle vi da bestemt se/deltage i. Godt vi havde gode venner at tilbringe ventetiden sammen med, for der gik laaaaaaang tid inden optoget kom - og hvilket optog. Hele 4 mænd med trommer og øh ikke en eneste sambadansende børntrup. Total skuffende, måske mest for mig der havde skruet forventningerne i vejret, Aske var vist ligeglad.

Bagefter gik vi en tur rundt og så på div. boder og det rejsende tivoli. Aske kender sine begrænsninger og havde ikke lyst til at prøve andet end den lille karusel - lidt betuttet og han nåede også kun at køre en enkelt omgang før jeg ku se i hans øjne at en mors tilstedeværelse ved hans side vist var påkrævet hvis ikke turen skulle ende i stor krise. Jeg sprang på karusellen og kørte turen med ham, baglæns, så jeg var godt rundtosset bagefter.

Så gik det straks bedre og mere kækt da han skulle fiske ænder for at få et stykke legetøj ;o) En fantastisk lastbil, som hvis vi er heldige holder hele 2 dage. Et kært eje er den dog, i hvert fald kom den med i seng her til aften...

Og sådan gik det til at Aske & Toke på en og samme dag prøvede for første gang at være på trafiklegeplads & til karneval.

2 kommentarer:

søster Birgit sagde ...

Hej kære familie

det lyder som der virkelig har været gang i hjemmepasseren. Du er vild søster.

knus og god pinse til jer alle 4

bedstemor sagde ...

Dejligt at I har haft endnu en dejlig dag.