mandag den 10. maj 2010

Vognparken vokser

Jeg lå vågen den halve nat i et forsøg på at få logistikken med 2 sovende børn og en ikke bærbar ryg til at gå op - det lykkedes ikke helt inden jeg faldt i søvn... I formiddags fræsede ungerne og jeg derfor afsted på jagt efter dba guld og så gik det hele op alligevel.
Senere på dagen kom vi afsted med den nye vogn - først cyklede Aske så langt han kunne, og da benene var trætte, og øjnene ligeså, kom han op i vognen ved siden af en sovende Toke (og der var masser af plads til at smide cyklen ned under). I løbet af 5 min. gik jeg afsted med 1 vogn, 1 bærefri krop og 2 sovende børn, afsted til kiropraktor :o)
Jeg er ret sikker på at denne vogn kommer til at blive et hit herhjemme. Jeg har det allerede virkelig godt med nu at kunne tilbyde et ordentligt sæde til Aske og at jeg nu kan skåne min ryg også på længere sigt. Jeg eeeelsker at bære mine bærn helt tæt til kroppen, men når kroppen råber pause, så er det her altså et meget godt alternativ når man gerne vil omkring med 2 børn.

4 kommentarer:

Anja sagde ...

Oiii, hvor er den fed!!

Hanne sagde ...

Dejligt! Du kommer til at elske den. Vi har haft 3 forskellige...
God tur!

søster Birgit sagde ...

fantastisk, stort tillykke med den nye vogn

mor bedstemor sagde ...

Tillykke med den sidste inverstering,dejligt at mine børnebørn har det godt og at du hjælpes Dani