mandag den 21. juni 2010

Aske 3 år

Aske har haft en ret så fantastisk fødselsdag. Vågnede kl. 6 og bad om at få lagkage - det havde jeg ikke lige forudset, hvilket resulterede i gråd og 10 min. senere stod vi og lagde lagkage sammen (det skriver jeg mig lige bag øret til næste år...)
En ordentlig bunke bedste legekammerater skød festen i gang på legepladsen og den fortsatte hjemme i haven. Gennem hele dagen er der kommet og gået gæster - de sidste gik kl. 20 og så var der også bare fuldstændig udsolgt. Nu er stuen ryddet op og alle de skønne gaver sat frem så han kan lege med det hele i morgen, hvor vi vist bare ska ha en hjemme hygge dag.

Tillykke med fødselsdagen min store dejlige dreng.

3 kommentarer:

bedstemor sagde ...

Tusind tak for billeder og kommentarer,føler næsten jeg var til stede,godt I havde en god dag,knus bedstemor

connie sagde ...

Endnu engang tillykke med den store dreng - og så alligevel så lille af og til :-)
Håber dagen derpå også har været fuld af leg og solskin hos jer.

Hanne sagde ...

Hvor ser det hyggeligt og dejligt ud. Endnu en gang tillykke til den lille store dreng.
og så et godt husmoderråd - Lagkager bliver altid bedst af at være lavet dagen før... - og så bliver det pludselig realistisk med den slags lækkerier til morgenmad!