mandag den 7. juni 2010

Sommerregn

Er du vimmer hvor har det regnet i dag... Aske var ganske fornøjet over det, da vi i formiddags begav os afsted til Vesterbro - måske også fordi den nye paraply dermed blev indviet. Da vi steg af ved Dybbølsbro satte monsunen ind og jeg spænede, så godt det nu lod sig gøre i gummistøvler og med tungt læsset barnvogn, afsted det sidste stykke vej mens Aske klamrede sig til sin paraply mens han opmuntrende råbte "hurtigere mor, hurtigere mor"

Nøj hvor var vi blev vi våde - heldigvis var vi sammen med gode venner, så det var ok at rende rundt i undertøj mens bukserne blev tørre :o) Der blev leget en masse og vi nåede ikke så langt på hjemturen før Aske sad sådan herhvorefter han kom i slyngen og sov videre... Den ene gummistøvle tabte vi på vejen, men heldigvis var der en venlig sjæl som løb efter mig og fik afleveret støvlen tilbage (det manglede da også bare lige at jeg skulle miste 2 stk. fodtøj inden for en måned).

Faktisk kan jeg meget godt lide sådan nogle dage hvor det bare regner i stride strømme, der skal bare ikke være for mange af dem, i hvert fald ikke i træk.

Og nu da jeg lige overførte billeder fra mobilen, var der også nogen fra i går, så her et lille bonus af den store skønling

1 kommentar:

mor sagde ...

Ja hvor er han bare en skønling.Tak for i søndags.Ja regn er ikke værst, når bare vi også får sol,sådan tror jeg også det må være i vore liv.