fredag den 11. juni 2010

Et brev...

Her gik vi lige så stille og fredeligt og passede vores hverdag og så dumpede der et brev ind i postkassen i dag - fra pladsanvisningen.... Hva vil de mig?! tænkte jeg. Jo de vil såmænd tilbyde en børnhaveplads til Aske pr. 1. august 2010 i Fru Hedvig Baggers Børnehave. Jeg måtte lige læse brevet et par gange for at få lov at trække på smilebåndet igen og igen og nyde tanken om at der skal Aske i hvert fald ikke gå (ikke at jeg ved noget om selve institutionen, udover at den har et meget nemt og i børneøre klingende navn?!). Som jeg læser brevet, skal jeg ikke foretage mig noget som helst, for gør jeg ikke det i løbet af 5 dage, gives pladsen videre til næste barn på ventelisten - jeg anede så heller ikke at Aske stod på en sådan liste, jeg har i hvert fald ikke gjort noget aktivt for at bringe ham på en sådan...
Nå men jeg tror bare jeg vil læse brevet en gang mere og nyde tanken om at han ikke skal starte i børnhave men fortsætte med at være hjemme sammen med mig :o)
God weekend

4 kommentarer:

Anja sagde ...

Heeeey hvor er siden blevet flot!

Og ja, sådan nogle breve har vi også fået måske 10 af. Indtil de fandt ud af at vi nok ikke havde brug for pladsen :D

- Når de blir skrevet op til vuggestue som babyer, kommer de også automatisk på børnehavelisten.. Og brevene vil blive ved med at komme i en lind strøm ;D

connie sagde ...

Mærkeligt sådan at få post man ikke har bedt om. Københavns kommune arbejder vist med deres tilgængelighed og kommunikation....noget skal de vel også være gode til :-)
Jamen hyg jer fortsat, også efter Askes 3 års fødselsdag

Falkemor sagde ...

Tak for info Anja ;o) Så har jeg flere smil i vente på den konto...
Og tak for ros om siden - synes der trængte til lidt nyt

mor bedstemor sagde ...

Hej med jer kære 4.Hvor er I dog blevet fine ,her på siden,den lysegrønne passer jo rigtig til jer,dejligt at du stadig kan gå hjemme også med ælste barnet,knus og god weekend