lørdag den 18. december 2010

Et julehjerte

Aske fik en god saks af drillenissen for nogle dage siden og siden da har han virkelig øvet sig i at klippe. I morges sagde han at han gerne ville klippe igen og så fandt jeg lidt forskelligt frem og hermed fremviser jeg STOLT min Askes meget fine og helt selv-lavede julehjerte (det eneste jeg har gjort er at lime de to cirkler sammen - resten af limningen klarede han også selv for første gang). Er det ikke bare fiiiiiiiiiiiiint?! og er det ikke bare en mega sej Aske jeg har?

4 kommentarer:

bedstemor sagde ...

Sikke dog et fint julehjerte,du kan bare det der Aske

connie sagde ...

Halløj
Der bliver gået til den derinde i kbh. Takker for indblik og dermed opdatering.....Jeg ved at ham Aske er super sej til nærmest ALT, men godt at se det :-)
Jeg glæder mig i øvrigt rigtig mægtig meget til at være sammen med jer til jul.
Kram fra mig

Hanne sagde ...

JO!
Kram fra mig

moster Birgit sagde ...

Ih, Aske - det er et meget fint hjerte du der har lavet.

knus