fredag den 11. januar 2013

Firkanter

Lidt flere til den roligt voksende samling. Indtil videre har jeg fået lavet en om dagen :) jeg tænker det måske ender med at nogen bliver kasseret, i takt med at jeg bliver bedre og får bedre kendskab til hvordan garn og mønster passer sammen (og ikke mindst hvad der ikke passer sammen... Taler af erfaring her)
Nå men her et lille kig på de tilkomne firkanter
tv. Utjekket men jeg kan ikke lige huske hvor ideen til den her er fra - jeg har kigget virkelig mange opskrifter, billeder og mønstre...
th. Jelly mould er også fra Frankie's knitted stuff (jeg kommer til at lave mere fra hende for der er så mange fine ting). Den er blevet lidt "fluffy" pga. garnet, så jeg påtænker at den igen i noget andet garn.
tv. nr. 16-28 fra drops, minus sidste omgang. Og her erfarede jeg så at det valgte garn duede meget dårligt til opskriften. Det er svært at få øje på blomsterne i farvevirvaret...
th. Her kastede jeg mig ud i at hækle en firkant som jeg ikke anede hvordan så ud, idet opskriften, som jeg faldt over hos "strikkeren", kun bestod af tekst :) jeg har tilføjet en omgang fm til sidst

Hjertet er fra craftyminx og baggrunden har jeg selv hittet på.

2 kommentarer:

mor sagde ...

Hvor er de fine,jeg har noget du skal prøve ,var i det sidste blad fra jer ,god weekend

Falkemor sagde ...

uhh det vil jeg glæde mig til at se :)