onsdag den 16. juli 2008

Ferie...

Jeps, så er taskerne semi-pakket og der er fint med plads til alle de ting vi i morgen tidlig finder ud af at vi også liiiiiiiiiige skal have med.
Vi glæder os rigtig meget til at komme på ferie - dog er glæden størst for mig, når vi har lukket og låst døren bag os og vi sidder i bussen med næsen rettet mod lufthavnen. Først der kan jeg rigtig slappe af og bare glæde mig, for først der kan jeg stoppe med at organisere, huske på, ordne osv.
Jeg glæder mig til at gense Rom efter 17 år (puha jeg føler mig gammel når jeg ser sådan et tal... For år tilbage ville jeg tænke at 17 år jo var en hel menneskealder ;o). Glæder mig til at se min gamle fars begejstring over at se de mange smukke og historiske monumenter, glæder mig til at opleve min mors begejstring over hver en lille ting vi oplever af nyt, glæder mig til min mands begejstring over at være på tur, glæder mig til min søsters begejstring over lækre butikker og smukke landskaber, glæder mig til at se min søn erobre nyt land - hmmm måske jeg alligevel bare glæder mig!
Vi skal vist bo langt ude på landet (når vi altså først forlader Rom) så der er vist ikke udsigt til internetadgang. Der kommer altså ikke til at ske meget her på siden, men det gør vist ikke så meget, for jeg tror at de mest trofaste læsere enten er med os på ferie eller på ferie andetsteds, så mon ikke det går at der ikke lige kommer opdateringer de næste dage?!

3 kommentarer:

Anja sagde ...

Næh hov hov, jeg er skam også trofast læser. Men jeg kan godt leve uden en opdatering, så længe du lover, at det er fordi du nyder ferien ;)
Kh Anja

Anonym sagde ...

Hej Søster og co.
Ja, så er min kuffert også ved at være pakket - og der blev nok plads!
Glæder mig rigtig meget til at vi skal nyde 10 dage sammen i Italien, det bliver dejligt - også bare at holde fri.
Så vi ses inden længe....husk solcremen!!
kh Søster

Anonym sagde ...

Hvor vi også glæder os,der er rigelig med plads,men min kuffert er nok ved og være for lille og far fylder jo ikke meget. Hyggeligt du også følger med her Anja,du må ha det rigtig godt,hils Kladio,knus bedstemor