onsdag den 30. juli 2008

Så er vi hjemme igen

Ja det har vi egentlig været nogle dage, men nu synes jeg der er tid til et lille indlæg her på bloggen... Overordnet set havde vi en dejlig ferie i italien, dog med nogle "men'er". Storbyferie med barn på 1 år kan bestemt ikke anbefales - i hvert fald ikke hvis man har tænkt sig at skulle se nogle turistattraktioner. Aske er jo ikke super vandt til at sidde i en vogn og blive transporteret rundt, så det havde han ikke så meget lyst til. Han ville helst skubbe rundt med klapvognen selv og i Roms gader, var det til tider en lidt utryg og farlig affære. Vi fik alligevel set en del af Rom, men for mig var det nogle lidt hektiske og ikke særlig ferieagtige dage. Det blev der til gengæld lavet om på da vi først fik os installeret i lejligheden i Toscana. Fred, ro, tid, nærværd og lystbetonede aktiviteter stod på dagsordnen og det var super dejligt for hele familien. Aske brugte oceaner af tid på at gå rundt om huset, studere stenene det var bygget af, fascination over firben der løb rundt, optaget af forsøg på at indfange en myre og så selvfølgelig at være sammen med sine forældre, moster og bedsteforældre. Han havde det bedst når han havde styr på hvor vi alle var (inkl. naboens børn), og der gik vist heller ikke mere end et par dage før tegnet for Bedstefar var på plads! Ellers blev der badet, spist dejlig mad, besøgt småbyer i området, sovet, leget og hygget i stor stil. Måske der kommer et par historier mere, men lige nu må lidt billeder tale for sig selv, for en kæmpe strygestak er ved at overfalde mig ;o)God aften.

3 kommentarer:

Anonym sagde ...

Hej med jer
Og selvtak for sidst, det var en delig tur!
Har også været inde på bloggen flere gange, hvor jeg har ventet nyt fra jer....så tak for det.
Synes bestemt at billederne taler sit eget sprog - han er bare skøn ham Aske.
Glæder mig til at ses igen.
kh Connie

Anonym sagde ...

Hej med jer ,det er bestemt den skønneste gave jeg kunne få,at det netop skulle være her i dag,også jeg har kikket hver dag,men forstår godt Dani at der er andre ting der er vigtige.Knus og endnu en gang tak mor

Anja sagde ...

Øj, gummibåds-amning ser ret så luksusagtigt ud ;)