tirsdag den 28. oktober 2008

Milepæle

Dem er der rundet nogle stykker af i de forgangne dage. Aske har længe kunnet sige far og mor med tegn, men lørdag sagde han højt og tydeligt "mor" - hvor fuldstændig tåbeligt at jeg i den grad følte stoltheden svulme i maven, for ja selvfølgelig er jeg hans mor og selvfølgelig har jeg hele tiden vidst, at han på et tidspunkt ville lære at sige det, men alligevel fik jeg helt tårer i øjnene da min lille dreng sagde mor for første gang!
Resultatet blev at Kim gik i skarp træning og søndag sagde Aske så "bar" ;o)

I dag har Kim været syg og haft Aske hjemme, som også er lidt småsløj. Jeg tog på arbejde og lidt over 12, kom dette billede frem på min mobil Lige midt i bleskift, faldt Aske i søvn på sofaen med en sut i munden. Der er ikke mindre end 3 milepæle i denne ene episode...
1. Han faldt i søvn på sofaen
2. Han havde en sut i munden
3. Han faldt i søvn bare sådan - uden bryst, uden vugge vugge, uden ...

(og som bonus sov han 1½ time!!!!!)

3 kommentarer:

Anonym sagde ...

Han er da bare hel skøn

Anonym sagde ...

Halløj da Aske
Der fik de dig!
Så pas på.....for fremover kan du risikere at blive puttet af din far, og snydt med en plastik sut!
kh Moster

Anonym sagde ...

tusind tak for nogle uforglemmelige dage sammen med jer,håber du holder til minus så meget søvn om natten,men det ophører jo også engang.Knus mor