tirsdag den 15. april 2008

Så lykkes det endelig....

Ja, så måtte det endelig komme. Søndag aften ved 23.00 tiden vågnede Aske efter at have sovet 3 timer. Jeg lagde mig ind til ham og fik ham til at sove igen uden at Dani skulle give ham bryst først. Det var en stolt far som kom ind i stuen igen efter den succes oplevelse.

Ellers går det godt med mig. Det er ved at være noget tid siden at jeg har skrevet her sidst. Arbejdet går rigtig godt, og jeg er faldet til og synes at jeg er ved at være inde i alt nu. Ellers starter strejken i morgen, men vores arbejdsplads er ikke udvalgt til at strejke, så jeg fortsætter med at knokle derud af med de gamle.

Min fodbold sæson for Sporting København er også gået i gang igen, og hold da op hvor det kan mærkes. 90 minutter søndag morgen på en regn tung bane med lidt mudder hist og her har stadig sat sine spor i min 32 år gamle krop. Foruden et par vabler på mine fødder er mine ben stadig helt vild ømme. Puha, så føler jeg mig virkelig gammel, også selvom at jeg bilder mig selv ind at det er fordi jeg ikke har spillet/løbet siden slutningen af januar. Men smerterne er det hel værd for vi vandt hele 6-1, og det er til trods for at vi lige er rykket op i Mester rækken som er den bedste række i vores turnering. Jeg scorede ikke men var med i 2 af vores mål.

På hjemmefronten er der sket lidt mere med Aske. Han har fået 2 nye tænder i overmunden, og vi mener at der "måske" er en mere på vej i undermunden (det mener Tante Hanne i hvert fald). Så den sidste uges forkølelse har været det hele værd. Til sidst kan i få lov til at nyde et billede af Aske, som står op hvilket han vil hele tiden. Han skal dog have hjælp til at komme op, men når han først er kommet op så står han selv.

3 kommentarer:

Hanne sagde ...

Hej Aske. Tak for det fine billede jeg fik idag. Det er godt at se hvordan du kan finde det du skal bruge i skufferne! Om ikke andet så kan du hjælpe de voksne med at få sorteret og ryddet op...
Og så er det da god stil at få far til at puttehygge lidt en gang i mellem - det kan han sandelig sagtens bruges til! Du skal ikke gøre som din veninde Esther for tiden, hun går amok hvis det ikke lige er mor der luller i søvn - men mon ikke hun finder ud af det med pappa igen. Det håber vi!
Sov godt. Hilsen Tante HAnne

Anonym sagde ...

Tak Kim at du også er med i skriverierne,det skal jo ikke kun være os piger,selv om vi nyder det.Så til Aske,hvor står du fint, ja du skal nok komme videre i din udvikling.Tillykke med dine tænder,jeg glæder mig til at være sammen med dig på fredag knus bedstemor

Anonym sagde ...

Hej Kim
ja, selvom man er gammel kan man godt være i form!!
Så Kim - bare fortsæt det gode arbejde ;-)
Glæder mig til vi ses i festlig sammenhæng.
kh Connie