onsdag den 7. maj 2008

Forår...

Egentlig har jeg ikke det helt store på hjerte, men synes alligevel bare jeg har lyst til at dele lidt hverdag nu hvor vejret er så fantastisk og så fordi jeg har lyst at dele dette fantastiske billede med jer. Min skønne og kærlige mor med Aske i ringslynge - en rigtig god bedstemor, som vi sætter stor pris på!
Ellers nyder Aske og jeg i den grad det fantastiske vejr vi har i disse dage. Vi er udenfor det meste af tiden og dagene går med at være på legeplads, gå ture og sidde på græsset og plukke blomster. Ej hvor jeg bare nyder at være på orlov og så gå sommeren i møde med viden om at Aske og jeg bare skal være sammen. Især nu hvor man rigtig kan lave ting med ham udenfor. Han synes det er fantastisk at være på legeplads og kan få lang tid til at gå med at sidde i en sandkasse, rutsje og ellers bare GÅ rundt og studere omgivelserne og de andre børn.
I dag gik vi hjemme fra lidt over 9 i formiddags og kom først hjem ved 17 tiden. Dagen har således budt på en tur til Frederiksberg hvor vi sad på en græsplæne og nød vejret inden vi skulle i "svømmeren" med tante T og kusine Frigga. Bagefter gik vi til Nørrebro hvor vi mødtes med Phie. Sammen med hende gik vi en tur rundt om et par søer og satte så næsen mod nv. Kim stødte til os da han fik fri fra arbejde og sammen gik vi så hjem - ja så alt i alt en dejlig dag i det fri.

1 kommentar:

Anonym sagde ...

Tak for din søde hilsen jeg bliver helt rørt.Tak for alle jeres kære besøg,det glæder meget .Det er lyspunkt i hverdagen mor