fredag den 10. oktober 2008

Efterårsferie

Haft en skøn dag!! Kørte tidligt fra arbejde for at hente Aske og derefter sætte kursen mod Zoo hvor vi var inviteret til 2 års fødselsdag hos Esther. Skøn skøn eftermiddag med dejlige mennesker og trods regnvejr, nød vi at slentre rundt i zoo og kigge på dyrerne, det være sig de dyr der ikke havde søgt indendørs i læ for regnen... Tror vi kom på det rette tidspunkt, for det var som om vi fulgte fodringsrunden rundt - pelikaner, sæler, søløver og elefanter fik alle mad lige som vi kom forbi.
Drejer jeg hovedet, skuer jeg så ud over en ret så kaos stue, hvor der ligger bunker af tøj, bleer, regntøj, gummistøvler, legetøj, sengetøj m.m. lidt over det hele. Det meste skal puttes i et par tasker og så er vi ellers klar til at tage på efterårsferie ;o) I morgen formiddag sætter vi os i et tog og tager turen til Bornholm. Glæder mig for vildt til nogle dage i sommerhus ude i en skov hvor vi bare skal nyde hinanden, skoven, vandet og hvad vi ellers finder på. Jeg mangler lige at finde lidt strikketøj og en bog frem, og så er ferien vist sikret ;o)
Rigtig god uge til jer.
Dani

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

Rigtig god tur,glæder mig til at se billeder og hører hvad Aske synes om det,mange knus mor

Anonym sagde ...

Halløj
Vil bare ønske jer en god tur - og hils derover.
kh Connie