mandag den 20. oktober 2008

Hverdag igen

Så blev vi overhalet indenom af hverdagen... Som for det meste, blev jeg vækket af Aske der gerne ville have en babsetår. Det plejer at virke lettere søvndyssende så vi lige får ½ time mere, men i dag var han frisk, så kl. 6.30 havde jeg en storsmilende dreng siddende/hoppende på min mave mens han sagde "heeeeeej hej heeeeeej" - skøn måde at vågne på ;o)
Alle mand ud af dynerne og mig afsted på arbejde mens Kim og Aske havde god tid til at gøre sig klar til at tage afsted til vuggestue/arbejde. Aske blev ked af det da Kim skulle gå, så det var ikke den bedste start på vuggestuedagen.
Aske har de sidste 10 dages tid, sovet min. 2 x 1 time og de fleste dage mere. Da jeg hentede ham, havde han i alt sovet 45 min. Det stakkels lille pus, var bare super træt og det gør ondt helt dybest inde i maven når jeg ved at han når han er hjemme kan sove meget mere, for det er, for mig, et udtryg for at han stadig ikke er helt tryg ved at være i vugger.
Kim skulle aflevere vores cykel til servicetjek, så ham hentede vi og så kørte vi alle tre hjem. Aske rendte rundt med helt feber-agtige røde kinder af træthed, så det blev til tidlig aftensmad og kl. 18.30 lå jeg med ham inde i sengen. Det tog dog en rum tid før han faldt i søvn, måske mest fordi han var så overtræt at det var svært helt at give slip?!
Nu ligger mine to drenge og sover sødt, og jeg vil smutte ind til dem. Dejligt at Aske og jeg allerede i morgen kan holde en fridag - for det er vi langt bedre til end det der hverdags-halløj...

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

God fridag ;-)

Anonym sagde ...

Ja, den lille mand er nok kommet ud af sin rytme med at vuggeren er et fint sted.Håber han hurtig falder til igen.Ja at I får en skøn dag i dag.Knus mor