torsdag den 14. maj 2009

Blomsterbryllup...

Ja det hedder dagen i dag her hos os, for Kim og jeg har nemlig været gift i 4 år lige præcis i dag. Jeg har ikke været den mest fantastiske "brud", da jeg snarere mente at dagen bare skulle forbigåes, for der er vel ingen grund til at blive ved med at fejre den slags dage, eller måske er der??. Tja, så er det da meget godt, at andre har en anden mening om den sag. Således tikkede der lykønskninger ind på mobilen allerede fra morgenstunden (tak, hvor er I søde og betænksomme) og da Aske og Kim kom hjem, var det så med en gave i hånden ;o) Total lækker, egoist gave til MIG. Mens jeg sad og slappede af i sofaen og læste bøger med Aske, kreerede Kim en skøn middag, så jo jeg er blevet rigtig forkælet i dag (og så kan jeg bare have det en lille smule skidt med at jeg absolut ikke har givet noget igen...)

4 kommentarer:

storesøster/svigerinde sagde ...

Stort tillykke kære søster og svoger. Nogle gange er det bare det kærligste at lade sig forkæle og sætte pris på det andre gør for en.
Ønsker alt godt for jer også i det 5. år.
Kærlig hilsen Birgit

connie sagde ...

Stort tillykke med dagen til jer begge. Tillykke med at I har fået hinanden, og hvad den tid sammen har givet jer af glæder.
Ihvertfald kan jeg benytte lejligheden til at sige tak for at I har "skaffet mig" en super dejlig nevø.
Ønsker jer en fortsat god aften, dage og kommende år :-)
kh Connie

de to gamle sagde ...

Ja ,hvor er det bare skønt man har nogen at holde af.Håber det kan være sådan altid,hjertelig tillykke og alt godt fremover.Tak for alle jere skønne besøg,I ved ikke hvor glade vi er for det.Knus far og mor.svigerfar og svigermor

Anja sagde ...

Ih altså, tillykke til jer :)
Blomsterbryllup - hvor perfekt ;D