søndag den 3. maj 2009

Vores have...

Ja det er efterhånden sådan den føles - bedsteforældrenes have i Hillerød ;o) Med udsigter til at solen ville skinne for sidste gang i noget tid i går, måtte vi i går lige op og nyde sol, have, blomster, fuglekvidder og græsplæne... Det er kun på dage som dem, at jeg kan overveje at skulle flytte "på landet", når jeg ser hvordan Kim kaster sig rundt på græsplænen i jagten på en bold og Aske trisser rundt og hygger sig med at vande, grave og finde myrer ;o) på den anden side kan jeg glæde mig over at haven som regel står til fri afbenyttelse og at det så IKKE er os der hænger på alt det praktiske hvis vi ikke gider...

2 kommentarer:

mor sagde ...

Hvor er det bare vidunderligt at kommer her forbi.Hvor er det godt I nyder haven,vi er nu i gang i Nexø,og der er også slemt.Vi kommer hjem den 11 om aftenen,og glæder os så til I kommer den 12,jeg tror far savner Aske meget.Mange knus fra de 2 gamle

connie sagde ...

Her er nu ellers mange dejlige haver rundt omkring i nordsjælland - og så er der masser af frisk luft.
Og til haverne er dejlige tilhørende huse :-) så I er velkomne mere permanent.
kh