torsdag den 21. maj 2009

Kr. Himmelfart

Efter mit klageindlæg i går, trænger jeg vist til at skifte spor. Forresten, tak for gode tip, de er taget til efterretning ;o) men nu er det jo ikke sådan at jeg havde tænkt at jeg bare skulle sidde herhjemme i 4 fridage og begræde at jeg ikke kommer udenlands...

Blomsterleg blev aflyst i dag og det betød så at vi hurtigt skulle finde på noget andet. Der var andre som var friske på lidt impulsivt, så det andet blev til en tur i zoo med Askes bedsteforældre og moster. Vi havde en skøn skøn og meget lang dag i zoo. Første gang vi er derinde både før og efter Askes middagslur, men det er jo en stor have og med både små og gamle ben, var tempoet derefter og det tog tid at komme fra sted til sted, at læse om dyrene, at lede eftertissemyrer, spise frokost osv. men nøj hvor har vi hygget :o)

I aften har vi danset og sunget, hvilket der kan ses en lille bid af i nedenstående filmklip.

Vi skal skam nok få nogle gode næste dage også. Planerne er ikke lagt for i morgen, meeeeeen mon ikke vi finder på noget? ellers venter mødregruppe, fødselsdag i Næstved og økobazar i Valby forude. God "ferie" til alle.

3 kommentarer:

Tine sagde ...

Han er da bare skøn!

moster Birgit sagde ...

Fantastisk video du der har lagt ind :0)
Vi glæder os til at se jer i morgen. Knus

mor sagde ...

Ja tusind tak for vidioen,hvor er I gode,det er så dejligt at se Aske,og når der ikke er andre, er det godt han har sin dukke knus herfra mor