onsdag den 20. maj 2009

Udlængsel

Sad og hørte trafikmeldinger på vej hjem fra arbejde i dag, hvor der bl.a. blev nævnt den massive trafik på vejene fordi mange kørte afsted på ferie i dag. Flere færgeafgange var udsolgt adskillige timer frem og motorvejene stod stille.
Øv tænkte jeg - jeg vil også på ferie. Bare en lille bitte en af slagsen. Jeg var så klar til at tage hjem, smide det mest nødvendige i en taske og så tage ud i lufthavnen og hoppe ombord i et fly med min lille familie... Ved ikke lige hvortil, trænger bare til at komme lidt ud og afsted, om det var med telt i sydsverige eller hotel i sydeuropa er fløjtende ligegyldigt, bare det var et andet sted end her.

4 kommentarer:

Tine sagde ...

Øv da.
Men da alligevel rart med 4 dage fri, ikke? Og så skal du jo hygge med blomsterfolk ;-)
Glæder mig til at se dig i morgen!

connie sagde ...

Halløj så søster
Du skulle da bare have pakket tasken og gjort det. Men forestiller mig det ville have været hensigtsmæssigt lige at have taget beslutningen 2 dage tidligere, sådan at biletterne lå klar....
Nå, men I må også godt lande i Helsinge :-)
kh herfra

storesøster Birgit sagde ...

håber du har haft en god dag med blomsterfolket i dag og så skal I jo også til fødselsdag her på lørdag :0)
Vi glæder os til at se jer, I kunne kører herned af fra formiddagen af, her er jo zoo her i Næstved - selvfølgelig ikke sådan en fin en som I er vandt til.

I kunne også kører forbi og tage en dejlig gåtur Enø rundt det tager et par timer :0)

Knus til jer, vi glæder os til at se jer her lørdag

mor sagde ...

Ja jeg sidder også og leger med ferie ideer,men så kom den dejlige oplevelse med jer og Connie i dag.Tusind tak,vi nyder det meget.