mandag den 30. juni 2008

Min dyyyyyyyyyyygtige dreng

Ja jeg synes selvfølgelig at Aske er super dygtig til rigtig mange ting og hver en lille ting han præsterer er heeeeeelt fantastisk og helt ekseptionelt ;o) Han er rigtig begyndt at gå rundt på egen hånd nu, så nu er det slut med at gå i bad mens jeg er alene med ham, for pludselig står han halvvejs inde under bruseren med alt tøjet på... Han mener bestemt også at han sagtens selv kan gå på trapper. Man skal i hvert fald ikke prøve på at hjælpe ham, for så skubber han bare ens hånd væk "kan selv, vil selv" og det er jo fantastisk. Og så lige dagens historie for at fuldende bileldet af min dygtige og meget store dreng...
Her til aften kom han på potte efter aftensmad, som han plejer og der tissede han så en tår. Rejste sig og gik så rundt med numsen bar. Vi sad og legede på værelset og på et tidspunkt skulle jeg lige hente noget i stuen. Jeg syntes nok der blev så stille, så jeg gik ind på værelset og der stod Aske så lige foran badeværelsesdøren, på vej ind på værelset igen. Og hvad tror I måske der lå på badeværelsesgulvet?? Jo da, han har da bestemt forstået hvor man afleverer den slags :o) Jeg var flad af grin men synes faktisk også det er ret flot, at han sidder og leger, rejser sig og går ud på toilettet, s.... og går så ind for at lege videre - dyyyyyyyyyyygtig dreng!

3 kommentarer:

Anonym sagde ...

Ja endnu engang må man undres,det er da helt utroligt, at han allerede har så meget styr på tingene,meeen han er jo også en del af vores familie,ha ha.Vi glæder os meget til I kommer onsdag.knus til jer kære 3 mor/bedstemor

Anonym sagde ...

Halløj Aske
Hils din mor og sig at du jo også nu er 1 år - og så er man super kompetent til rigtig mange ting.
Og klart at du har styr på hvad man laver på badeværelset! Man både bader og prutter derude.
kh Moster

Anonym sagde ...

Hej Dani og familie
Hvor er han da bare dygtig den lille dreng.
Rigtig god tur til Italien, det kan da ikke vare så længe inden I skal afsted.
Vi håber på godt vejr her i Danmark, så Andreas kan få set stranden.
hygge fra
Christina