tirsdag den 4. marts 2008

Aaah solskin

Sikke et fantastisk vejr at vågne op til i dag... Derfor besluttede jeg, at det var tid til at finde vores Trio bike frem igen og få den samlet. Hmmm men Kim var jo taget på arbejde og jeg kunne ikke lade Aske være oppe i lejligheden mens jeg gik i kælderen, så Aske kom på ryggen i vores super lækre retro POD (for de uindviede er det en af bæredimserne - den han sidder viklet ind i på billedet). Der sad han så og hyggede sig mens mor her først baksede cykelkassen udenfor og derefter ned i kælderen og hente selve cyklen. Skrue skrue skrue og vupti var cyklen køreklar igen!
Op i lejligheden og pakke en taske, Aske ned i voksiposen, på med cykelhjelmen og så var vi klar til at tage i svømmehallen. Det var så der, mens jeg sad på cyklen at jeg tænkte "hmm tjo måske det er ok at være tilbage i Danmark igen" for hvad kunne jeg ønske mig mere end at cykle afsted i det lækreste solskinsvejr med min skønne søn liggende, storsmilende, og kigge skiftevis på den blå himmel og mig?!

Vi havde en fantastisk tur i svømmehallen, og Aske havde tilsyneladende ikke glemt hvad det var for et sted. Han var i hvert fald i fuld firspring i vandet og pjaskede det bedste han har lært. Han "svømmede" rundt, legede med bolde, dykkede, hoppede i fra kanten og skraldgrinede. At han er en lille vandhund kan der vist ikke herske tvivl om...
Nu er det så ved at være tid til at komme i seng, vores STORE dejlige seng, og vejret ser unægtelig ikke så godt ud nu som i morges, men man kan jo håbe at det når at ændre sig i løbet af natten!

3 kommentarer:

Anonym sagde ...

Hej
...og det gjorde det så. Altså vejret ændrede sig i nat, og nu er det bare det skønneste solskinsvejr igen. Så lad os nyde forårssolen igen i dag.
Glæder mig til at se jer i aften.
kh Connie

Anonym sagde ...

tusind tak for endnu en hilsen .hvor er I gode .Har nydt jeres besøg endnu en gang. Tak Dani og Kim for jeres hjælp med pc.den er svær at undvære. knus mor

Anonym sagde ...

Hej
Ja, det har været nogle fantastiske dage. Påskeliljerne springer ud i haven og tulipanerne er også på vej. Skønt at hører at I trives med at være hjemme igen. Hvordan mon det går med Kims arbejde? Hav det godt, knus fra Birgit