lørdag den 29. marts 2008

Opfølgning...

Ja jeg bliver da næsten lige nødt til at komme med en lille opfølgning på "potten". Aske har de sidste 3 dage siddet på potten efter aftensmaden og 2 dage har der været gevinst ;o) Tænk det lille pus har gået og holdt sig bare fordi hans mor ikke syntes hendes dreng skulle sidde på potte!
I dag har vi været på "shoppetur" ("" fordi det er ret så begrænset hvor meget man får shoppet når man har en 9 måneders bebs med) i Fields. Klapvognen var med for den skulle Aske naturligvis sidde i mens forældrene skulle ose i div. butikker. Til at starte med syntes han faktisk også det var vældig fint at sidde der og nyde alle de spændende ting der var at kigge på. Der gik dog ikke så lang tid, før det ikke var så interessant længere og så er det bare at jeg endnu en gang priser mig lykkelig for viklen. På med viklen og op med Aske på maven af mig. Der sad han så trygt og godt de næste par timer uden det mindste brok. Når indtrykkende blev for mange, lagde han blot hovedet ind mod mit bryst og hvilede lidt. Hvor er det bare godt at være vidne til hvor meget bedre ens barn har det når det er i en tryg favn. At bære sit barn er ikke bare praktisk når man er ude at rejse og ikke har en vogn med, det er simpelthen også en fantastisk måde at opleve verden på sammen med sit barn - der er vist ingen grund til at skrive hvor begejstret jeg er for bæredimser vel?!

3 kommentarer:

Hanne sagde ...

ja bæredimsefan er du da i høj grad. i går kom en træt og udkørt esther selv slæbende med slyngen og ville op. Sødt ikke? Men jeg må nu sige jeg har lidt besværligheder med den for tiden da jeg synes min balance og belastning af hofter ikke helt passer sammen med en 17 mdr pige der vil sidde og hygge. Så vi ligger mest på gulvet...
God søndag til jer.
Hanne

Anonym sagde ...

hvor er det bare skønt at følge med i jeres liv.

Hanne sagde ...

jeg går ud fra det ikke var lingerie du gik efter...!'
hanne