søndag den 9. marts 2008

Boel-prøven

Så er weekenden ved at være gået og jeg tænkte, at det måske var tid til et lille indlæg her på bloggen... Faktisk har jeg prøvet at opfordre Kim til at det var ham der skulle skrive, da flere har spurgt til hans nye arbejde. Hvordan det går med det, må I vente med at høre, for han har nu smidt sig på divanen og tændt for flimmerkassen, så jeg tror ikke det bliver lige nu jeg får ham lokket hen til denne skærm :o)

Fredag havde Aske og jeg besøg af sundhedsplejerske hvor den famøse Boel-prøve skulle "beståes". Aske klarede den, omend han var lidt tilbageholdende i starten. Jo jo man skal da ikke være alt for udfarende når der sidder sådan en fremmed dame og tror hun skal bestemme hvad og hvornår man skal noget...

Ellers blev han målt til 72 cm (hvilket er lidt kortere end vi selv målte ham til i sidste uge, så enten er han skrumpet eller også er der "nogen" som måler forkert ;o) og vægten viste 8,9 kg. så han er vist bare lige som han skal være. Ja og så var der de sædvanlige "gode råd og vejledning" som jeg lader slippe ind ad det ene øre og ud af det andet... Meeeen som hun sagde, så havde hun jo lidt svært ved at sidde og forsvare at han bestemt skal have andet og mere mad end modermælk, når hun kunne se hvor fint han trives. Ja så jeg tror bare vi fortsætter lidt endnu med det vi gør, for noget gør vi åbenbart rigtigt.

Aske ligger nu og sover efter en dejlig weekend med gåture, loppemarked, besøg af kusine Frigga og hendes forældre, lagersalg, leg på gulvet samt besøg af moster.

1 kommentar:

Anonym sagde ...

tak endnu en gang,det er bare så hyggeligt at følge jer på denne måde.Vi synes jo I er skønne alle 3 også delligt du skrev lidt Kim.Vores netværk har været ude af drift,hvor er det slemt.Jeg tror jeg er blevet næsten for afhængid af dyret. Knus og god weekend vi tager til Bornholm lørdag morgen til tirsdag aften,Hvornår tager I afsted? mor