lørdag den 15. marts 2008

Brille-valg?!

Så har jeg vist længe nok snakket om at jeg trænger til nye briller og tog derfor i går første skridt på vejen til at få gjort noget ved det ;o)
Var nede hos "min" søde og hjælpsomme optiker (det var ellers med lidt rædsel at jeg bevægede mig ind i butikken, for jeg har jo fornemmet ude i bybilledet, at store briller har vundet indpas igen og hvorvidt det er et hit eller ej har jeg endnu ikke besluttet mig for...) og vupti havde han fundet 3 par briller frem, puttet dem i en kasse og sendt mig hjem med dem under armen. Det ene par har jeg selv udelukket ret hurtigt - synes bare de er lidt for kedelige. Har så 2 par liggende ved spejlet på badeværelset som jeg prøver adskillige gange i løbet af dagen og har lige brug for lidt hjælp fra jer kære læsere :o) Hvilket par, om noget, er flottest til mig?? Overvejer at lave en lille afstemning ud af det, men nu vil jeg lige høre jeres spontane meninger først. Der er par nr. 1, som er et par lidt store briller i guld med lilla på indersiden. Par nr. 2 er turkis med orangefarvede stænger (der er to billeder af hvert par og billederne kan gøres større hvis I trykker på dem). Kom med jeres uforbeholdne meninger - I kan jo svare anonymt hvis I ikke tør andet - hvilke er flottest eller skal jeg finde nogle helt andre??

3 kommentarer:

Anonym sagde ...

hej Søster
Det var nu ikke lige gået op for mig det med de store briller - altså at de er moderne!! Og det skal komme fra en der også ønsker sig nye briller.
Nå, men jeg har kigget frem og tilbage på dine foto.
Jeg stemmer for de turkise med orange sider - de ser flotte og smarte ud.
Men beslutningen vil jeg ikke drages til indtægt for - så derfor fortsat god brille prøvning.
kh søster

Anonym sagde ...

Hej søster
ja, hvis valget skal stå imellem de 2 par som du her viser - ja så får brille 2 min stemme.
Jeg var heller ikke lige klar over, at det var blevet tid for store briller igen.
knus Birgit

Anonym sagde ...

Tak for kikket.Mærkeligt at også jeg synes nr 2 er bedst.men mærkeligt at de skal være store igen.