fredag den 1. august 2008

Forvandlingen

Sådan så Aske ud i morges inden vi drog afsted på besøg i vuggestuen...
Jeg fik det fysisk dårligt på vej derned, mens Aske tog det hele med ophøjet sindsro (han tog nemlig en lille lur i barnevognen). Det gik rigtig fint... De var på legepladsen da vi kom, så Aske og jeg satte os hen i sandkassen og mens jeg fik snakket lidt med Askes stuepædagog, sad han og legede og kiggede på alle de andre børn. Jeg tror at det for Aske bare var en ny legeplads vi besøgte i dag. Det skal nok blive fint - de virker meget søde, forstående og bestemt med på individuelle hensyn til det enkelte barn. Der var en dejlig, rolig, hyggelig og spontan atmosfære og børnene så alle ud til at trives og hygge sig. Ja ja knuderne i min mave skyldes jo heller ikke manglende tiltro til at det er en god vuggestue. Nå men altså tilbage til det med forvandlingen ;o)
Man bliver åbenbart meget hurtigt stor når man sådan starter i vuggestue, for her er et billede at Aske indne sengetid til aften...

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

Hej Aske
Ja, du er en stor og dejlig dreng. Jeg er lidt i tivil om du bruger fars barbermaskine til at fjerne "skæg" eller hår fra ørene!
Den kunne vel også godt bruges som telefon - men nå nej, du er jo en stor dreng, og ved ligesom godt hvad man skal bruge de forskellige ting til.
Ses inden længe.
kh Moster

Anonym sagde ...

Som altid vidunderlig Aske du er bare så skøn,når du engang bliver stor og skal læse denne blok,vil du nok tænke mon bedstemor ikke kan skrive andet,men det kan jeg bare ikke.Endnu engang tak til din mor for hun er dugtig til at lade os følge dig knus bedstemor