onsdag den 17. september 2008

Arbejdstid

Så er det officielt og "out in the open" at jeg pr. 1. november går ned i tid til 28 timer/ugen med en ugentlig fridag og lidt til ;o) Indtil da har jeg nogle feriedage jeg kan tage af, så det med at være hjemme 1 dag om ugen er vi allerede i gang med at praktisere. Jeg er glad og tilfreds med udsigten til færre timer på arbejde og dermed arbejdsopgaver, som lige nu er lige vel mange når jeg holder fri en dag om ugen. Det er selvfølgelig langt fra det samme som at gå hjemme, men det giver et kolosalt pusterum i vores hverdag, at vi i det mindste har 1 dag om ugen hvor Aske og jeg ikke skal ud af døren til et bestemt tidspunkt. Det i sammenblanding med at Kim er på nedsat tid gør, at vi synes vi kan tilbyde Aske en nogenlunde tålelig arbejdsuge, for jeg er slet ikke i tvivl om at det, blandt andre ting, også er hårdt arbejde at være i vuggestue... Det går ellers meget godt med det der vuggestue, han græder ikke hver morgen når han bliver afleveret og de fleste dage kan vi se på ham, at han har haft en god dag dernede. Desværre er han meget påvirkelig overfor ændringer, brud i rutiner og mennesker han ikke kender, så lige pt. med personale der er syge og på barsel, har han nogle lidt seje dage.

3 kommentarer:

Anonym sagde ...

Ja jeg glæder mig også over I får mere tid sammen,det var dejligt det kunne lade sig gøre.I kan jo også trække på os 2 gamle,hvis I har behov,men det tror jeg I ved,knus far og mor

Anja sagde ...

Hvor er det fedt, at det er gået igennem. Tillykke! Synd at han har nogle seje dage - men nu er det næsten weekend! Kram

Anonym sagde ...

Tillykke til jer alle 3