tirsdag den 30. september 2008

En søndag på udkig efter flyvemaskiner

Det er ved at være lidt tid siden at jeg sidst har skrevet her, så her kommer lidt fra farmand. Jeg vil fortælle om en dejlig oplevelse som familien Borup havde i søndags. Dani har længe snakket om en grilbar på Amager, hvor man kan se fly lette fra lufthavnen. Ja ja, den er god med dig tænkte jeg. Fra en grilbar. Hmmm, der må vi vidst ud. Vi kørte ud til Amager og videre ud af Amagerbrogade. Ja, faktisk skal man bare fortsætte lige ud indtil man ikke kan komme længere. Og mon ikke hun havde ret, hende Dani. Der ligger en grilbar (vi kunne lugte den brugte friture 50 m. derfra) med udkigspost ud over lufthavnens startbane. Vi fik set en masse fly lette denne søndag, og Aske var helt vild i varmen, hvilket også kan ses på disse billeder. Han tegnede og fortalte på liv og løs.
Og han forklarede videre og videre. En stor oplevelse for Aske.
Efter den oplevelse kørte vi hjem, da det var ved at være tid til en middagslur for Aske. Vi havde også været derude lidt over en time. Dagen sluttede af med at Aske blev klippet af sin mor (hun synes dog at det blev lidt for kort). Så nu ligner han igen en lille fræk dreng, hvilket han måske egentlig altid har gjort?

4 kommentarer:

Anonym sagde ...

Hej Kim
Ja, det med lufthavns grillen er et fantastisk sted for drenge og piger med interesse for fly!! Så jeg kender stedet ret godt - og det er et sjovt sted...når man nu engang ikke selv sidder i et fly.
Dejligt at se at Aske er med på ideen - så jeg vil tro at det var første, men ikke sidste gang du tager ham med derud.
kh Connie

Anonym sagde ...

Ja han oplever noget vores lille skat,hvor er hans frisører flot

Anonym sagde ...

Ja, det er et sjovt sted, jeg husker det også fra min barndom og faktisk var Erik og jeg ofte derud sammen med nogle af hans venner - vi nød så også en pølse!
Det korte hår er super frækt til Aske ;-))
Knus og god uge

Anonym sagde ...

...jeg kommer til at tænke på om det mon er håret der gør dig fræk Aske ;-)
kh Moster