søndag den 7. september 2008

Høstmarked

Vi har i dag været til høstmarked på Krogerup Avlsgaard i Humlebæk - en super hyggelig dag fyldt med frisk luft i lungerne, halm i støvlerne, mudder på hænderne og friluftsmad i maverne.
Aske var begejstret for alle dyrene og selvfølgelig at have muligheden for at lege med Kuluk - hans søde veninde (som vi desværre ikke fik taget nogen billeder af...)



Det er dage som disse at jeg i korte øjeblikke kan tænke at vi da selvfølgelig skal flytte ud på landet hvor vi kan dyrke vores egne grøntsager, lave bål i haven og bare rende rundt i gummistøvler året rundt...

4 kommentarer:

Anonym sagde ...

Halløj familie
Ja, tænk bare endnu mere....og så kan det være I ender på landet. I så fald giver jeg en høne!!
Håber at I har haft en god weekend med hygge og oplevelser sammen.
Jeg nød vejret, stilheden og det at lave ingenting en hel weekend i sverige.
kh herfra landet!!

Esther sagde ...

what lovely horses!

Anonym sagde ...

Jeg skal nok kautionere for et landbrugslån - og ellers holde mig tæt på udviklingen med hensyn til dyrs pasning og planters pleje m.m
Kærlig hilsen
bedstefar

Anonym sagde ...

Hvor det ser dejligt ud,det er da hyggeligt derude på landet ,men hvad med edderkopper? knus og god dag vi ses mor