tirsdag den 5. februar 2008

Golden Bay

Vi er nu ved Pohara Beach, som er en lille by ud til Golden Bay i det nordligste af Sydoeen. Dagen i dag har igen vaeret fyldt med dejlige oplevelser og skoen natur. Vi har vaeret ude ved nogle underjordiske kilder og bagefter var vi paa en lille hike ud til et super flot vandfald. Turen derud boed paa lidt Indiana Jones agtig hiking over en staelwirebro og resten af turen gik langs en flod, gennem regnskoven - ubeskrivelig flot.


Paa turen tilbage til vores campingplads, stoppede vi nede ved vandet og her hoppede jeg i vandet, mens Aske og Kim noejedes med at soppe. Der er 6 m. forskel paa hoej- og lavvande i det her omraade, saa vi skulle et godt stykke ud i havet foer vi naede vandet. Skoent med et dyp i det Tasmanske Hav.

Internethastigheden her er ikke den hurtigste, saa vi har lige lidt problemer med at oploade billeder hvilket vi er lidt kede af, for vi har godt nok nogle fine nogle vi gerne ville dele med jer...

4 kommentarer:

Anonym sagde ...

hej med jer kære. tusind tak for jeres dejlige hilsen, dejligt at være med i jeres oplevelser, jeg er hos Connie,da hun er syg. jeg glæder mig med jer over alt det I oplever knus mor

Anonym sagde ...

Hej Dani, Aske og Kim.
Endelig fik jeg kigget på bloggen og hold kæft, hvor er det dejligt at se og høre at alt bare køre for jer. Jeg har tænkt så meget på Aske, og det glæder mig så meget at se ham hygge sig, bade og spise jordbær. Gid det var mig(og Villads). Herhjemme går alt okay, vejret har været bedre de sidste par dage. Villads er begyndt at hive sig op i kravlegården, så han kan stå op og kigge rundt. Så er det slut med at efterlade ham alene i den. Han kaster sig også fremover når han sidder på numsen, så han væltre rundt og kan ikke sidde stille. Rytmik har rigtig godt, hun var god og der var en masse gang i den. Nå, må slutte, skal i svømmehal. Stort knus fra Mette

Anonym sagde ...

Hej Aske og co.
Det lyder jo mægtig dejligt alt det I oplever, og også dejligt at ham Aske bliver frækkere!! Glæder mig til at se alle hans løjer.
Også dejligt at høre at I ikke gik i stå i jeres bil i ødemarken - men til en anden gang kan I måske prøve med et par liter økologisk olie som I jo alligevel har med i bilen.
Nå, men hvad sker der så her i DK? De har lovet at solen kommer i eftermiddag, men ellers er det ikke noget at skrive om.
Den politiske situation gider vi heller ikke og bruge linjer på - så DK ligner helt sikkert sig selv når I engang ser den igen.
Jeg er så lige rendt ind i en omgang feber - så jeg slapper af hjemme på sofaen nogle dage, og så ser vi hvad de læger finder ud af.
Ellers alt vel, og ønsker jer alle en fortsat rigtig god tur.
kh Connie

Birgit sagde ...

Hej med jer, det er altså fantastisk alt det i oplever - glæder mig til at se jeres samlede billereder og film. Her går alt sin vante gang, på torsdag tager Helge og Jonas på en poker tur, de skal være afsted fra torsdag morgen til lørdag aften. Imens har jeg valgt at tage i sommerhus, har så inviteret mor, far, Julie og Connie. Knus Birgit